הוסף אתר - הסברה

הגשת אתר לאינדקסים של עסקים ואתרים

הוסף אתר לאינדקסים - מה זה? אינדקס זה מכלול של אתרים למעשה גוגל הוא אינדקס האתרים\סרטונים\תמונות\חדשות ועוד הגדול ברשת כיום, כאליו מספיק קשיור אחד ברחבי הווב כדי להתווסף אוטומתית ע"י הבוט של גוגל, אך אל כך בשאר האינדקסים כגון נענע ותפוז המוכרים שביניהם ועוד רבים וטובים... אם העלת אתר לרשת אתה בטח רוצה שידעו עליך ועל אתרך... וזו אחת הדרכים לכך: הוספת והגשת אתרך לאינדקסים!

כאן אנו מציעים עבורכם שירות חד פעמי של הגשת אתרכם\דף פנימי באתרכם ל3 סוגי רשימות משולבות של אינדקסים למיניהם וסושייל בוקמרקינג והכל PR 2-6.

הדבר עוזר קידומית, שיווקית \ פרסומית לאתרכם בצורה ניכרת ובמחיר נוח לכל כיס.

לא מודבר ברובוט אלה בעבודה ידנית סיזיפית שכל בעל אתר לא היה אוצה לעשות בעצמו ובטח שלא כשאין בידו רשימת אינדקסים מובילים מוכנה מתוך אלפי האינדקסים שיש ברשת כיום.

לרשום בגוגל 'הוסף אתר' ולהתחיל לעבוד אחד אחד... זו לא עובדה שאף אחד לא מאחל לאף אחד, וזה מה שאנו מציעים עבורכם כאן עם מקצועיות ורשימה שלוקטה ב'פינצטה'.

המטרה הברורה הינה: להגדיל לאתראפשרויות טראפיק ולמעשה... להגדיל את הטראפיק, דבר שעוזר בקידום האורגני, עוזר פרסומית לאתר, שיווקית ועוד...

לגבי הרשימות: כל רשימה כלולה בחברתה, כלומר הגשת פרייקט ב129שח תכללו את כל האתרים, 59שח רשימה של חלק מהאתרים המוצעים ברשימה הגדולה יותר וכן הרשימה של ה29שח כלולה באלו שלאחריה. להסבר ושאלות אפשר לפנות בצור קשר.

הרשימות הקטנות בפרט הקטנה ביותר של ה29שח מוגשת בעיקר לאתרי סושייל בוקמרקינג.

 *רשימת הקישורים תוגש ללקוח בדו"ח סיום העבודה.

הסבר קצר על הפרוייקטים: פרוייקט ב29שח מוגש לרשימה של 10-20 קישורים (תלוי אם הפרוייקט מוגש על דומיין ראשי או דף פנימי) והיא בנויה בעיקר מאתרי סמניות (המלצות) וכן מפוסטים אורחים ומעט אינדקסים בכירים. רשימות ה59שח וה129שח בנויות מאותם הקישורים אך בתוספת של עוד אתרי אינדקסים, כשרשימת ה59שח בנוייה מכ- 30-35 קישורים סכ"ה ורשימת ה129שח מכ- 50-55 קישורים.

הרשימות נבדקות ומתעדכנות תדיר.

המלצה חמה: בכל אחד מה3 פרוייקטים של ההגשה, ללא תוספת תשלום נוסיף אתרכם לאינדקסים של נענע וYNET אך הדבר יהיה כרוך בתשלום של הלקוח עבור הפעולה בלבד (תשלום לנענע ולYNET). לשיקולכם!

כלל: אי אפשר להגיש את אותה הכתובת (אתר\דף פנימי) יותר מפעמיים.

הערה: בדיקת הPR נעשתה בזמן יצירת רשימת הקישורים ואין אנו עוקבים אחר כל שינויי PR, אנו אחראיים אך ורק עבור הגשת הפרוייקט לרשימה שנבחרה אשר תוגש ללקוח בסיום הפרוייקט (על הצד הטוב ביותר).

אז אם תרצו בהוספת \ הגשת אתר לאינדקסים של עסקים ואתרים - אנחנו כאן ולחצו כאן!

עוד באתר: כתיבת מאמרים באופן האופטימלי ביותר לSEO וגם אפשרות הזמנת מאמרי תוכן (אנו כותבים מאמרי SEO ומאמרי תוכן ברמה הגבוהה ביותר (חשיבות איכות המאמר גדולה בפרט אחרי עדכון פנדה 'פנדה' כשרק האיכות קובעת) והכל במחיר הוגן ונוח לכל כיס!), ועריכת וידאו מקצועית והכל... במחיר נוח לכל כיס!

רב תודות, SeoServices.